U als consument geniet veel rechten onder het Nederlandse recht, maar bent u wel van al uw rechten op de hoogte?

Of het nu gaat om een wasmachine die na de garantieperiode stuk gaat, uw auto die gerepareerd is maar nog steeds een raar geluid maakt, uw nieuwe schoenen toch niet mooi zijn en u deze wilt terugbrengen of u hebt over de telefoon iets besteld waar u achteraf spijt van heeft, voor al deze geschillen kunt u bij ons terecht. Dit zijn maar enkele voorbeelden die vaak voorkomen onder consumenten.

Helaas zijn consumenten vaak niet goed op de hoogte van hun rechten of wordt de consument door de verkoper anders voorgelicht, of willen ze niet de hoge advocatenkosten bekostigen om hen te helpen.

Wij willen hierin verandering brengen door een laagdrempelige en goedkope dienst voor consumenten aan te bieden. Vaak weet de verkoper wel dat hij fout zit, maar ook dat de consument niet zal doorzetten als de verkoper niet meewerkt. Door middel van een goede klachtenbrief en de juiste argumenten ben ik ervan overtuigd dat u als consument in veel geschillen een grote kans van slagen heeft

– VRAAG EEN GRATIS CONSULT AAN –